6 Ocak 2014 Pazartesi

CONVERS 'İN HAYATIMIZDAKİ YERİ



Converse, ben başta dahil olmak üzere erkekli kadınlı çoğumuzun vazgeçilmezi haline gelmiştir. Şık tasarımları ve rahatlığı ile ön plana çıkmış olan bu ayakkabıların çok fazla ilgi görmemesi şaşılacak bir durum değil bence.


Özellikle Converse ayakkabıyı gelin adaylarına şiddetle tavsiye ediyorum. Çünkü bende gelinliğimin altına Converse tarzı bir ayakkabı giydim ve inanılmaz rahat ettim. Düğün boyunca hiç oturmadım ve ayaklarımda yorulmaya dair hiçbir şey hissetmedim. Eşimi de ikna edebilseydim eğer ona da giydirecektim, ama Converse karşıtı olmamasına rağmen klası sarsılmasın diye giymedi:) Sonuçta Converse ayakkabı düğünde, sporda, gezmede, eğlenmede her türlü ortamda giyebileceğiniz bir ayakkabıdır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder